loading...

98-song01

,    ,    متن آهنگ معین قسم به عشق,    دانلود اهنگ قسم به عشقمون قسم از معین,    دانلود آهنگ راستی چی شد اینجوری شد از معین,  &nbs

سحری بازدید : 297 جمعه 19 مرداد 1397




,   



,    متن آهنگ معین قسم به عشق
,    دانلود اهنگ قسم به عشقمون قسم از معین
,    دانلود آهنگ راستی چی شد اینجوری شد از معین
,    دانلود آهنگ ملاقات معین با کیفیت 320
,    متن آهنگ ملاقات معین
,    دانلود اهنگ معین به نام تو شادی گذشتمی
,    متن آهنگ معین قسم به عشقمون
,    اهنگ معین راستی چیشد چجوری شد
,    دانلود آهنگ شادی گذشته معین

قسم به عشق

بی تو ای روشنگر شبهای من
بوسه می زد ناله بر لبهای من
در بلور اشک من یاد تو بود
در سکوت سینه فریاد تو بود
مخمل سرخ شفق رنگ تو داشت
پرده های ساز آهنگ تو داشت

تو شادی گذشتمی، بخت سعید رفتمی

تو این هیاهوی غریب، بهونه قشنگمی
گفتی نگو دوست دارم، حرفتو باور ندارم
اشتباه می کنی باز هم اشتباه می کنی باز هم
دوسِت دارم من به خدا، قدر تمام قصه ها
تو رو قسم به عشقمون، یه شب دیگه پیشم بمون

چرا تو باور نداری حرف دل عاشقمو

چرا تو تنها می ذاری دستهای سرد خستمو
بیا که با صدای تو، مهر سکوت رو می شکنم
هزار هزار شعر و غزل نخونده فریاد می زنم

دوسِت دارم من به خدا، قدر تمام قصه ها

تو رو قسم به عشقمون، یه شب دیگه پیشم بمون

https://shereeman.persianblog.ir/jQkxXX5geRcEanyLnoq8-%D9%82%D8%B3%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B4%D9%82







برچسب ها متن آهنگ معین قسم به عشق دانلود اهنگ قسم به عشقمون قسم از معین دانلود آهنگ راستی چی شد اینجوری شد از معین دانلود آهنگ ملاقات معین با کیفیت 320 متن آهنگ ملاقات معین دانلود اهنگ معین به نام تو شادی گذشتمی متن آهنگ معین قسم به عشقمون اهنگ معین راستی چیشد چجوری شد دانلود آهنگ شادی گذشته معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو