loading...

98-song01

,    دانلود اهنگ حتی میترسم دردو دل کنم,    دانلود اهنگ خستم از محسن یگانه,    اهنگ خستم از زندگی,    دانلود آهنگ جدید یگانه خیابونا, &

سحری بازدید : 445 دوشنبه 15 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ حتی میترسم دردو دل کنم
,    دانلود اهنگ خستم از محسن یگانه
,    اهنگ خستم از زندگی
,    دانلود آهنگ جدید یگانه خیابونا
,    دانلود اهنگ خستم از این دنیا خستم از ادما
,    دانلود آهنگ میترسم محسن یگانه
,    آهنگ خستم از این دنیا خستم از آدما
,   

https://nava.ir/music/mohsen-yeganeh-khastam

 

متن آهنگ خستم از محسن یگانه

زندگی روشو برگردونده از منی که گیج و سرگردونم منی که آرزوم بوده دنیاروحتی یه لحظه به عقب برگردونم اونقد ِ خواستم و نتونستم که خسته شدم و خواستنی هام کم شد خودم و کشتم از دنیا بهشت بسازم نمیدونم چی شد که جهنم شد هزارتا درد تو سینه ی ِ منه که واسه ی ِ هرکدوم یه بار مُردم دردی مگه از این بزرگتر هست که هرچی بوده از خودی خوردم انقد ِ از گذشته هام خسته ام که میخوام آینده هام و ول کنم انقد ِ غریبه دور و ورم هست حتی می ترسم درد و دل کنم هزارتا درد تو سینه ی ِ منه که واسه ی ِ هرکدوم.یه بار مُردم دردی مگه از این بزرگتر هست که هرچی بوده از خودی خوردم انقد ِ از گذشته هام خسته ام که میخوام آینده هام و ول کنم انقد ِ غریبه دور و ورم هست حتی می ترسم درد و دل کنم وقتی همه میخوان که زیر ِ آوار ِ حرفها و تهمت دروغ خاکت حتی خودی ترین آدما میخوان که از صفحه ی ِ روزگار پاکت کنن وقتی که زندگی همه ی ِ راهارو بسته راهی واست بجز مردن نزاشت وقتی که از پا دراومدی میفهمی اصلا ارزش زندگی کردن نداشت که ارزش زندگی کردن نداشت ... هزارتا درد تو سینه ی ِ منه که واسه ی ِ هرکدوم.یه بار مُردم دردی مگه از این بزرگتر هست که هرچی بوده از خودی خوردم انقد ِ از گذشته هام خسته ام که میخوام آینده هام و ول کنم انقد ِ غریبه دور و ورم هست حتی می ترسم درد و دل کنم







برچسب ها دانلود اهنگ حتی میترسم دردو دل کنم دانلود اهنگ خستم از محسن یگانه اهنگ خستم از زندگی دانلود آهنگ جدید یگانه خیابونا دانلود اهنگ خستم از این دنیا خستم از ادما دانلود آهنگ میترسم محسن یگانه آهنگ خستم از این دنیا خستم از آدما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو