loading...

98-song01

,    متن آهنگ حمیرا شب بلند,    دانلود آهنگ شب بلند و دل من حمیرا,    دانلود اهنگ شب بلند و دل من در تب و تاب,    دانلود آهنگ هم زبونم باش ا

سحری بازدید : 24310 چهارشنبه 10 مرداد 1397


,    متن آهنگ حمیرا شب بلند
,    دانلود آهنگ شب بلند و دل من حمیرا
,    دانلود اهنگ شب بلند و دل من در تب و تاب
,    دانلود آهنگ هم زبونم باش از حمیرا با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ همزبونم باش حمیرا mp3
,    آهنگ شب حمیرا
,    دانلود آهنگ همزبونم باش حمیرا با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ کامل همزبونم باش از حمیرا
,    دانلود آهنگ حمیرا از دل عاشق
,   

http://bo2text2.ir/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%88-%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A8-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85.html

متن آهنگ شب بلند و دل من در تب و تاب وای

شب بلند و دل من در تب و تاب وای
لحظه هام همه بر از حسرت خواب وای
ذره ذره دل من اب میشه تو سینه
ارزوی دیدنت مثل سراب وای
بیا تو ستاره ای تو اسمونم باش
بیا تو چلچله شیرین زبونم باش
مهربون من بیا تو هم زبونم باش
من بلا رو دوست دارم بلای جونم باش
حالا تو خون منی توی تنی یا نه
از دل عاشق من دل میکنی یا نه
بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه
شب بلند و دل من در تب و تاب وای
لحظه هام همه بر از حسرت خواب وای
ذره ذره دل من اب میشه تو سینه
ارزوی دیدنت مثل سراب وای
بیا تو ستاره ای تو اسمونم باش
بیا تو چلچله شیرین زبونم باش
مهربون من بیا تو هم زبونم باش
من بلا رو دوست دارم بلای جونم باش
حالا تو خون منی توی تنی یا نه
از دل عاشق من دل میکنی یا نه
بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه
نکنه خدا نکرده نکنی یادم
نکنه عزیز من ز چشمت افتادم
نکنه تو قلبت خبری باشه
نکنه دلت با دگری باشه
هر نگاه گرم تو امید فردام بود
اخه عشقت عزیزم خون تو رگ هام بود
ارزوی تو دینم و دنیام بود
بی تو همدمم قطره ی اشکام بود
حالا تو خون منی توی تنی یا نه
از دل عاشق من دل میکنی یا نه
بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه
نکنه خدا نکرده نکنی یادم
نکنه عزیز من ز چشمت افتادم
نکنه تو قلبت خبری باشه
نکنه دلت با دگری باشه
هر نگاه گرم تو امید فردام بود
اخه عشقت عزیزم خون تو رگ هام بود
ارزوی تو دینم و دنیام بود
بی تو همدمم قطره ی اشکام بود
حالا تو خون منی توی تنی یا نه
از دل عاشق من دل میکنی یا نه
بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه
نکنه خدا نکرده نکنی یادم
نکنه عزیز من ز چشمت افتادم
نکنه تو قلبت خبری باشه
نکنه دلت با دگری باشه
هر نگاه گرم تو امید فردام بود
اخه عشقت عزیزم خون تو رگ هام بود
ارزوی تو دینم و دنیام بود
بی تو همدمم قطره ی اشکام بود
حالا تو خون منی توی تنی یا نه
از دل عاشق من دل میکنی یا نه
بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه ​







برچسب ها متن آهنگ حمیرا شب بلند دانلود آهنگ شب بلند و دل من حمیرا دانلود اهنگ شب بلند و دل من در تب و تاب دانلود آهنگ هم زبونم باش از حمیرا با کیفیت 320 دانلود آهنگ همزبونم باش حمیرا mp3 آهنگ شب حمیرا دانلود آهنگ همزبونم باش حمیرا با لینک مستقیم دانلود اهنگ کامل همزبونم باش از حمیرا دانلود آهنگ حمیرا از دل عاشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو