loading...

98-song01

,    متن آهنگ مرجان به نام سکه ماه,    دانلود آهنگ سکه ماه مرجان mp3,    دانلود اهنگ مرجان سکه ماهو میشکنم,    دانلود آهنگ سکه ماه مرجان ویک

سحری بازدید : 5914 شنبه 27 مرداد 1397


,    متن آهنگ مرجان به نام سکه ماه
,    دانلود آهنگ سکه ماه مرجان mp3
,    دانلود اهنگ مرجان سکه ماهو میشکنم
,    دانلود آهنگ سکه ماه مرجان ویکی صدا
,    دانلود اهنگ قدیمی سکه ماه مرجان
,    متن آهنگ سکه ماه مرجان
,    دانلود آهنگ وقتی تو نیستی تو خونه از مرجان
,    دانلود آهنگ چشماتو وا کن که سحر از مرجان
,    دانلود موزیک ویدیو سکه ماه مرجان
,   

http://www.topforum.ir/threads/100310/

چشمات و وا کن که سحر
تو چشم تو بيدار بشه
صدا بزن اسممو تا
زمستونم بهار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
اون که ميون من و تو خط جدايي کشيده
دل ميگه نفريش کنم به دردمون دچار بشه
سر به ستاره ميزنم
سکهء ماهو ميشکنم
يه روز اگه دستاي من بادستاي تو يار بشه

با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم
نذار خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشيم دعا کنيم شايد از دولت عشق
يه روز بياد که روزگار دوباره روزگار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
سر به ستاره ميزنم
سکهء ماه و ميشکنم
يه روز اگه دستاي من با دستاي تو يار بشه

چشمات و وا کن که سحر
تو چشم تو بيدار بشه
صدا بزن اسممو تا زمستونم بهار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
اون که ميون من و تو خط جدايي کشيده
دل ميگه نفرينش کنم به دردمون دچار بشه
سر به ستاره ميزنم
سکهء ماه و ميشکنم
يه روز اگه دستاي من بادستاي تو يار بشه

با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم
نذار که خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشيم دعا کنيم شايد از دولت عشق
يه روز بياد که روزگار دوباره روزگار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
دلم هزار هزار بشه دلم هزار هزار بشه
دلم هزار هزار بشه دلم هزار هزار بشه







برچسب ها متن آهنگ مرجان به نام سکه ماه دانلود آهنگ سکه ماه مرجان mp3 دانلود اهنگ مرجان سکه ماهو میشکنم دانلود آهنگ سکه ماه مرجان ویکی صدا دانلود اهنگ قدیمی سکه ماه مرجان متن آهنگ سکه ماه مرجان دانلود آهنگ وقتی تو نیستی تو خونه از مرجان دانلود آهنگ چشماتو وا کن که سحر از مرجان دانلود موزیک ویدیو سکه ماه مرجان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو