loading...

98-song01

,    متن اهنگ معین ناجی,    دانلود آهنگ ناجی معین 320,    دانلود آهنگ ناجی از معین با کیفیت 320,    دانلود اهنگ ناجی از معین با لینک مستقیم,

سحری بازدید : 639 چهارشنبه 17 مرداد 1397



,    متن اهنگ معین ناجی
,    دانلود آهنگ ناجی معین 320
,    دانلود آهنگ ناجی از معین با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ ناجی از معین با لینک مستقیم
,    معین ناجی 320
,    دانلوداهنگ قدیمی معین ناجی
,    دانلود امان امان از معین
,    دانلود آهنگ هوار هوار از دل من معین
,    دلم یه همزبون میخواد سرم یه سایبون میخواد
,   

http://arzexchange.com/2018/01/01/moein-naji-with-lyrics/

متن کامل ترانه ناجی با صدای معین :

امان امان از دل من، از این دل غافل من
اگر تو ناجی نبودی، دلم می شد مشکل من
امان امان از دل من، از این دل غافل من
اگر تو ناجی نبودی، دلم می شد مشکل من

دلم یه همزبون می خواست، سرم یه سایبون می خواست
تو دنیای نامهربون، یه یار مهربون می خواست
تو ناجی من شدی باز، رسیدی در اوج نیاز
شدی برام مثل یه بت، خدای عشق بنده نواز

امان امان از دل من، از این دل غافل من
اگر تو ناجی نبودی، دلم می شد مشکل من

پیش از اینا چه بین جمع چه تنها
قشنگ نبود دنیا به چشمم اینجا
تو اومدی دنیامو زیبا کردی
مثل یه آرزو یه خواب یه رویا

اشکمامو پاک کردی به روی گونه
بغل کشیدی منو عاشقونه
فرشته نجات من شدی تو
عشقت واسم هدیه آسمونه

امان امان از دل من، از این دل غافل من
اگر تو ناجی نبودی، دلم می شد مشکل من

دلم یه همزبون می خواست، سرم یه سایبون می خواست
تو دنیای نامهربون، یه یار مهربون می خواست
تو ناجی من شدی باز، رسیدی در اوج نیاز
شدی برام مثل یه بت، خدای عشق بنده نواز

امان امان از دل من، از این دل غافل من
اگر تو ناجی نبودی، دلم می شد مشکل من

ناجی
خواننده: معین
ترانه بیژن سمندر
آهنگ و تنظیم :
صادق نوجوکی

تکست: مهدی امیری







برچسب ها متن اهنگ معین ناجی دانلود آهنگ ناجی معین 320 دانلود آهنگ ناجی از معین با کیفیت 320 دانلود اهنگ ناجی از معین با لینک مستقیم معین ناجی 320 دانلوداهنگ قدیمی معین ناجی دانلود امان امان از معین دانلود آهنگ هوار هوار از دل من معین دلم یه همزبون میخواد سرم یه سایبون میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو