loading...

98-song01

,    دانلود آهنگ احلام بنام چی از این بهتر,    دانلود اهنگ احلام عربی,    دانلود آهنگ های احلام,    اهنگ احلام چی از این بهتر,  &n

سحری بازدید : 449 سه شنبه 09 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ احلام بنام چی از این بهتر
,    دانلود اهنگ احلام عربی
,    دانلود آهنگ های احلام
,    اهنگ احلام چی از این بهتر
,    اهنگ جدید احلام چی از این بهتر
,    دانلود آهنگ جدید احلام به نام با هم
,    دانلود آهنگ احلام دل دیوونه
,    اهنگ جدید احلام عربی
,    دانلود اهنگ احلام یلازمنی خیالک
,   

http://narsismusic.ir/%D8%A7%D8%AD%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1/

دانلود آهنگ جدید احلام بنام چی از این بهتر

دانلود آهنگ چی از این بهتر از احلام با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ به همراه متن آهنگ

Download New Music by AhllamChi Az In Behtar

برای دانلود آهنگ جدید احلام بنام چی از این بهتر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید احلام بنام چی از این بهتر


متن آهنگ جدید احلام چی از این بهتر

شکل همیم هر ثانیه پیش خودم میشی بهتر از این
هر دقیقه مال منی چی بهتر از این
که تو فال منی
شکل همیم اینو دیگه همه میدونن که مال منی
بهترین اتفاق امسال منی
چقدر خوبه که تو همراه منی
دلتو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همه رو ول کرد
میخوام فقط با یکی باشم کی از تو بهتر
دل تو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همرو ول کرد
می‌خوام فقط مال تو باشم کی از تو بهتر ؟ …
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احلام چی از این بهتر

♫♫♫♫♫♫
دیگه مال من شد همه چی حل شد
خودت دیدی تا اومدی چقدر حالم بهتر شد
دیدی قسمت شد دیدی گفتم تو
آخرش مال منی دیدی آخر شد …
دلتو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همه رو ول کرد
میخوام فقط با یکی باشم کی از تو بهتر
دل تو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همرو ول کرد
می‌خوام فقط مال تو باشم کی از تو بهتر ؟ …


 


دانلود آهنگ با کیفیت 128 دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ احلام بنام چی از این بهتر دانلود اهنگ احلام عربی دانلود آهنگ های احلام اهنگ احلام چی از این بهتر اهنگ جدید احلام چی از این بهتر دانلود آهنگ جدید احلام به نام با هم دانلود آهنگ احلام دل دیوونه اهنگ جدید احلام عربی دانلود اهنگ احلام یلازمنی خیالک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو