loading...

98-song01

متن آهنگ  افشین آذری سنت شکن,دانلود آهنگ  افشین آذری سنت شکن کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  افشین آذری سنت شکن,دانلود آهنگ  افشین آذری سنت شکن رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه

سحری بازدید : 212 دوشنبه 15 مرداد 1397

متن آهنگ  افشین آذری سنت شکن,دانلود آهنگ  افشین آذری سنت شکن کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  افشین آذری سنت شکن,دانلود آهنگ  افشین آذری سنت شکن رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  افشین آذری سنت شکن,کد آهنگ پیشواز همراه اول  افشین آذری سنت شکن,دانلود آهنگ  افشین آذری سنت شکن,دانلود آهنگ  افشین آذری سنت شکن کیفیت 320,

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%86%D8%AA-%D8%B4%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B2/

دانلود آهنگ سنت شکن افشین آذری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ زیبای افشین آذری به نام سنت شکن از بیا 4 موزیک

متن آهنگ سنت شکن افشین آذری + بیوگرافی افشین آذری

دانلود با کیفیت بالا

 

دانلود آهنگ افشین آذری بنام سنت شکن

متن آهنگ سنت شکن افشین آذری

دلم سنگینه بغضم وا نمیشه
عجب حال و هوایی دارم امشب
اگه این بغض زخمی پا بگیره
خدا می دونه بد می بارم امشب
اگه این بغض زخمی پا بگیره
خدا می دونه بد می بارم امشب
می بارم امشب
حالا با این همه یادگاری من چیکار کنم
آخه با این همه بدبیاری من چیکار کنم
روزا بد می گذره دنیا هم که بد تا می کنه
ترسم اینه اگه کم بیاری من چیکار کنم
اگه این بغض زخمی پا بگیره
خدا می دونه بد می بارم امشب
اگه این بغض زخمی پا بگیره
خدا می دونه بد می بارم امشب
می بارم امشب

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها متن آهنگ افشین آذری سنت شکن دانلود آهنگ افشین آذری سنت شکن کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل افشین آذری سنت شکن دانلود آهنگ افشین آذری سنت شکن رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول افشین آذری سنت شکن کد آهنگ پیشواز همراه اول افشین آذری سنت شکن دانلود آهنگ افشین آذری سنت شکن دانلود آهنگ افشین آذری سنت شکن کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو