loading...

98-song01

,    دانلود اهنگ دی جی مریم بنام هوار هوار,    دانلود اهنگ هوار هوار دی جی مریم با کیفیت 320mp3,    دانلود آهنگ هوار هوار از دی جی مریم با لینک مستقیم,&nbs

سحری بازدید : 1751 سه شنبه 09 مرداد 1397



,    دانلود اهنگ دی جی مریم بنام هوار هوار
,    دانلود اهنگ هوار هوار دی جی مریم با کیفیت 320mp3
,    دانلود آهنگ هوار هوار از دی جی مریم با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو دی جی مریم هوار هوار
,    دانلود آهنگ بهار بهار از دی جی مریم
,    دانلود اهنگ مریم جلالی من دارم داغون میشم
,    دانلود آهنگ دی جی مریم یه یه
,    دانلود کلیپ تصویری دی جی مریم
,    دانلود موزیک دی جی مریم هوار هوار
,   


,   

http://nakaman.net/37360/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-%D9%85.html

 

دانلود آهنگ غمگین جدید من دارم بهار بهار ( هوار هوار ) از دی جی مریم

متن آهنگ

من دارم بهار بهار میبازم به روزگار
دلمو ورق ورق صدامو هوار هــــــــــوار

من دارم بهار بهار میبازم به روزگار
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار

میمونم صبور صبور میشکنم غرور غرور
اخ که زندگیمو من میبازم کرور کرور

من دارم داغون میشم زیر این سقف خراب
چی میخوایی تو از جونم شونه هامو واسه خواب

به تو که فکر میکنم توی قلبم اتیشه
دردم اروم نمیشه پهلوهام تیر میکشه

ساعتم میشکنه باش تو قمار لحظه هاش
تا مثل برگ خزون نریزم یواش یواش

من دارم بهار بهار میبازم به روزگار
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار
میمونم صبور صبور میشکنم غرور غرور
اخ که زندگیمو من میبازم کرور

من دارم داغون میشم زیر این سقف خراب
چی میخوایی تو از جونم شونه هامو واسه خواب

به تو که فکر میکنم توی قلبم اتیشه
دردم اروم نمیشه پهلوهام تیر میکشه

ساعتم میشکنه باش تو قمار لحظه هاش
تا مثل برگ خزون نریزم یواش یواش

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ دی جی مریم بنام هوار هوار دانلود اهنگ هوار هوار دی جی مریم با کیفیت 320mp3 دانلود آهنگ هوار هوار از دی جی مریم با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو دی جی مریم هوار هوار دانلود آهنگ بهار بهار از دی جی مریم دانلود اهنگ مریم جلالی من دارم داغون میشم دانلود آهنگ دی جی مریم یه یه دانلود کلیپ تصویری دی جی مریم دانلود موزیک دی جی مریم هوار هوار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو