loading...

98-song01

,    دانلود آهنگ مثل خودت از کامران و هومن,    دانلود موزیک ویدیو بگو چجوری بشم مثل خودت,    دانلود موزیک ویدیو مثل خودت کامران و هومن,    د

سحری بازدید : 305 دوشنبه 08 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ مثل خودت از کامران و هومن
,    دانلود موزیک ویدیو بگو چجوری بشم مثل خودت
,    دانلود موزیک ویدیو مثل خودت کامران و هومن
,    دانلود اهنگ کامران هومن بگو چجوری بشم مثل خودت
,    متن اهنگ بگو چجوری بشم مثل خودت
,    دانلود آلبوم کامران و هومن به نام شناسنامه
,    دانلود آهنگ کامران و هومن اون با من
,    دانلود اهنگ مثل خودت
,    اهنگ کامران هومن من اگه نباشم
,   
,   
,   
,

http://www.myeasymusic.ir/download-music-kamran-hooman-mesle-khodet/

متن آهنگ مثل خودت از کامران و هومن

نمیخوام یه خونه تو رویام بسازم نمیخوام قلبمو به هیشکی ببازم

نمیخوام ترانم با اسمت شروع شه دیگه گیتارم نمیگیه دیدنت آرزوشه

مثل تو میخوام به هرکسی رسیدم بگم عجیبه دیشب من خوابتو میدیدم

مثل تو شعر بگم شعرای عاشقونه بگم تواهل بهشتی جات تو آسمونه

بگو چه جوری بشم مثل خودت دلمو به همه بدم مثل خودت

پشیمونم نشم مثل خودت بگو چه جوری بشم مثل خودت

نمیخوام نامه هام تو دست تو باشه آره بهتره که دیگه راهمون جدا شه

قلبمو من از تو همینجا پس میخوام میخوام مثل توبشم من باهات راه نمیام

مثل تو میخوام من گم بشم واسه همیشه بگم کار از کار گذشته دیر شده نمیشه

مثل تو میخوام از گریه ها رد بشم میخوام از بری میمیرم به خدا رد بشم

بگو چه جوری بشم مثل خودت دلمو به همه بدم مثل خودت

پشیمونم نشم مثل خودت بگو چه جوری بشم مثل خودت

دانلود آهنگ مثل خودت کامران و هومن

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320








برچسب ها دانلود آهنگ مثل خودت از کامران و هومن دانلود موزیک ویدیو بگو چجوری بشم مثل خودت دانلود موزیک ویدیو مثل خودت کامران و هومن دانلود اهنگ کامران هومن بگو چجوری بشم مثل خودت متن اهنگ بگو چجوری بشم مثل خودت دانلود آلبوم کامران و هومن به نام شناسنامه دانلود آهنگ کامران و هومن اون با من دانلود اهنگ مثل خودت اهنگ کامران هومن من اگه نباشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو