loading...

98-song01

,    دانلود آهنگ اشک من شهره,    دانلود اشک من شهره,    شهره اشک من,    اهنگ اشک من شهره,    اگه دیدی که اشک من به روی گونه ا

سحری بازدید : 2221 دوشنبه 08 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ اشک من شهره
,    دانلود اشک من شهره
,    شهره اشک من
,    اهنگ اشک من شهره
,    اگه دیدی که اشک من به روی گونه افتاده
,    دانلود اهنگ اشک من شهره صولتی
,    دانلود آهنگ شبگرد شهره
,    اهنگ گریه شهره
,    دانلود آهنگ توبه شهره با لینک مستقیم

همیشه ضربه کاری ز خویش و آشنا خوردم
چشیدم زهر تنهایی همیشه پشت پا خوردم
اگه دیدی که اشک من به روی گونه افتاده
نه مجنونم نه دلداده که بغضم اوج فریاده
مث شبهای بی مهتاب دل خاموش من تنهاست
شکسته کاسه ی صبرم دلم در وحشت فرداست
دو دسته خالی و سردم تهی از عشق و امیده
منم دریای بی ساحل طلوعم مرگ خورشیده
من آن شبگرد پر دردم که افتادم به بیراهه
مثال بخته کوتاهم دو دستم از تو کوتاهه
اگه مثل مسافرها غریب جاده ها هستم
به لبها حسرت خنده اسیر لحظه ها هستم
اگر چه بی تو آسودن مرا در حد باور نیست

 

https://hammihan.com/post/9351347







برچسب ها دانلود آهنگ اشک من شهره دانلود اشک من شهره شهره اشک من اهنگ اشک من شهره اگه دیدی که اشک من به روی گونه افتاده دانلود اهنگ اشک من شهره صولتی دانلود آهنگ شبگرد شهره اهنگ گریه شهره دانلود آهنگ توبه شهره با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو