loading...

98-song01

,    دانلود اهنگ آرش والا بنام عطرپونه,    دانلود آهنگ عطر پونه آرش والا,    دانلود ریمیکس اهنگ عطر پونه,    دانلود اهنگ ارش اومدی باچشمات,&

سحری بازدید : 1499 یکشنبه 08 مهر 1397



,    دانلود اهنگ آرش والا بنام عطرپونه
,    دانلود آهنگ عطر پونه آرش والا
,    دانلود ریمیکس اهنگ عطر پونه
,    دانلود اهنگ ارش اومدی باچشمات
,    دانلود اهنگ ارش هر روز میگردم برات
,    دانلود اهنگ ارش هرروز میگردم برات
,    دانلود ریمیکس عطر پونه
,    دانلوداهنگ قدیمی ارش اومدی با چشمات
,    دانلود اهنگ اومدی وباچشمات

,   

http://bia-music.ir

متن آهنگ آرش والا عطر پونه

اومدی و با چشمات
دلم رو کردی غارت
دیگه برام نمونده
یه خواب راحت
منو ببر با حرفات تا مرز بی نهایت
به قصه های خوب تو کردم عادت
غزل خون چشماتم دیوونه ی اداتم
ببین که خاطرخواهتم من خاک پاتم
دلم رو هی نلرزون قربونی نگاتم
می خوایی بگو بمیرم
که جون فداتم
هر روز می گردم برات از باغچه گل می چینم
میام سر راهت عزیزم به انتظار می شینم
هر روز می گردم برات از باغچه گل می چینم
میام سر راهت عزیزم به انتظار می شینم
بیا با عطر نعناع بیا با عطر پونه
بیا و گل های بهار با خود بیار به خونه
بیا تا گل بوته دل بزنه جونه
بیا کنارم ای یار هوای تو دارم ای یار
بیا ببین از غم عشقت یادگارم ای یار
نگذار منو در انتظار بی قرارم ای یار
برام عزیز تو مثال جونی
همون که من میخوامش همونی
قیمت عشق تو هرچی باشه
من میخرم با همه گرونی
هر روز می گردم برات از باغچه گل می چینم
میام سر رات عزیزم به انتظار می شینم
دلم می خواد امینت باشم ای دل
سر کوچه کمینت باشم ای دل
همون ساعت که از خونه درآیی
خودم فرش زمینت باشم ای یار
بیا با عطر نعناع بیا با عطر پونه
بیا و گل های بهار با خود بیار بخونه

 

 

دانلود

 







برچسب ها دانلود اهنگ آرش والا بنام عطرپونه دانلود آهنگ عطر پونه آرش والا دانلود ریمیکس اهنگ عطر پونه دانلود اهنگ ارش اومدی باچشمات دانلود اهنگ ارش هر روز میگردم برات دانلود اهنگ ارش هرروز میگردم برات دانلود ریمیکس عطر پونه دانلوداهنگ قدیمی ارش اومدی با چشمات دانلود اهنگ اومدی وباچشمات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو