loading...

98-song01

,    متن اهنگ معین شاپرک,    دانلود اهنگ روی رقص شاپرک زیر بارون چشات معین,    دانلود آهنگ رقص شاپرک معین,    دانلود آهنگ عشق موندگار معین 3

سحری بازدید : 926 جمعه 19 مرداد 1397



,    متن اهنگ معین شاپرک
,    دانلود اهنگ روی رقص شاپرک زیر بارون چشات معین
,    دانلود آهنگ رقص شاپرک معین
,    دانلود آهنگ عشق موندگار معین 320
,    معین روی رقص شاپرک زیر بارون چشات
,    دانلود آهنگ های معین توی رقص شاپرک
,    دانلود اهنگ معین تو رقص شاپرک
,    دانلود اهنگ معین زیر رقص شاپرک

http://www.topforum.ir/threads/102549/

روي رقص شاپرک، زيره بارونه چشات
دله من ميلرزه واسه بوسه رو لبات

روي اسب با له دار تويي تنها تک سوار
عشقه رو يايي من،
تويي عشق موندگار، تويي عشق موندگار.

فصله بارونه و عشق رو غبار نسترن
منو تو عاشقه هم
تو خوابه گل شدن

شعل? وحشي عشق بي گناه و بي صدا
يه ترانه وسوسه، رنگه سرخه غروبا

روي رقص شاپرک، زيره بارونه چشات
دله من ميلرزه واسه بوسه رو لبات

روي اسب با له دار ، تويي تنها تک سوار
عشقه رو يايي? من،
تويي عشق موندگار، تويي عشق موندگار

با حضور آرزو، لحظه هاي دم به دم
هم قطاره خاطره، هميشه دنباله هم

کفشه جنگلاي سبز، پاي جاده هاي دور
توي تاريکي راه، رنگه چشمات مثله نور
رنگه چشمات مثله نور

روي رقص شاپرک، زيره بارونه چشات
دله من ميلرزه واسه بوسه رو لبات

روي اسب باله دار تويي تنها تک سوار
عشقه رو يايي? من،
تويي عشق موندگار، تويي عشق موندگار.

فصله بارون و عشق رو غبار نسترن
منو تو عاشقه هم
تو خوابه گل شدن

شعل? وحشي عشق بي گناه و بي صدا
يه ترانه وسوسه، رنگه سرخه غروبا

روي رقص شاپرک، زيره بارونه چشات
دله من ميلرزه واسه بوسه رو لبات

روي اسب باله دار تويي تنها تک سوار
عشقه رو يايي? من،
تويي عشق موندگار، تويي عشق موندگار







برچسب ها متن اهنگ معین شاپرک دانلود اهنگ روی رقص شاپرک زیر بارون چشات معین دانلود آهنگ رقص شاپرک معین دانلود آهنگ عشق موندگار معین 320 معین روی رقص شاپرک زیر بارون چشات دانلود آهنگ های معین توی رقص شاپرک دانلود اهنگ معین تو رقص شاپرک دانلود اهنگ معین زیر رقص شاپرک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو