loading...

98-song01

,    متن آهنگ معین چگونه چگونه,    دانلود آهنگ چگونه چگونه معین با کیفیت 320,    دانلود آهنگ چگونه چگونه معین 320,    دانلود آهنگ چگونه چگون

سحری بازدید : 1662 جمعه 19 مرداد 1397


,    متن آهنگ معین چگونه چگونه
,    دانلود آهنگ چگونه چگونه معین با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ چگونه چگونه معین 320
,    دانلود آهنگ چگونه چگونه معین ویکی صدا
,    دانلود اهنگ معین به نام چگونه
,    دانلود موزیک ویدیو تو دیوونه رفتی معین
,    دانلود آهنگ قدیمی معین چگونه چگونه
,    تو دیونه رفتی یشب بی نشونه
,    دانلود اهنگ دیوانه معین
,   

http://myfarstaraneh.com/743/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86/

 

متن آهنگ چگونه چگونه از معین

 تو دیونه رفتی یه شب بی نشونه

تو خواستی که قلبم پریشون بمونه

واست گریه ی من دیگه بی امونه

دل از درد عشقم یه دریای خونه

می خوام با تو باشم . می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

من از سبزه سبزم .ولی خسته خسته

من از شهر عشقم .ولی دل شکسته

می گفتم یه ابری . یه هم رنگ بارون

یه بارون رحمت . واسه سبزه زارون

می خوام با تو باشم . می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

معین چگونه چگونه

می خواستم بگم من که عاشق ترینم

تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی

می خواستم بگم من که عاشق ترینم

تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی

حقیقت چه تلخه . چه تلخ شکستن

حقیقت همینه که رفتی تو بی من

که رفتی تو بی من

می خوام با تو باشم . می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

من از سبزه سبزم .ولی خسته خسته

من از شهر عشقم .ولی دل شکسته

می گفتم یه ابری . یه هم رنگ بارون

یه بارون رحمت . واسه سبزه زارون

می خوام با تو باشم . می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه







برچسب ها متن آهنگ معین چگونه چگونه دانلود آهنگ چگونه چگونه معین با کیفیت 320 دانلود آهنگ چگونه چگونه معین 320 دانلود آهنگ چگونه چگونه معین ویکی صدا دانلود اهنگ معین به نام چگونه دانلود موزیک ویدیو تو دیوونه رفتی معین دانلود آهنگ قدیمی معین چگونه چگونه تو دیونه رفتی یشب بی نشونه دانلود اهنگ دیوانه معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو