loading...

98-song01

,    متن آهنگ معین شاید اونجوری که باید,    دانلوداهنگ معین شاید اونجوری که باید,    دانلود آهنگ سایه معین 320,    دانلود اهنگ معین شاید اون

سحری بازدید : 650 جمعه 19 مرداد 1397


,    متن آهنگ معین شاید اونجوری که باید
,    دانلوداهنگ معین شاید اونجوری که باید
,    دانلود آهنگ سایه معین 320
,    دانلود اهنگ معین شاید اونجوری که
,    دانلود اهنگ من نگفتم نتونستم از معین
,    شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم اپارات
,    دانلود موزیک ویدیو سایه معین
,    آلبوم معما معین
,   

متن آهنگ شاید اون جوری که باید قدرتو من ندونستم معین

شاید اون جوری که باید قدرتو من ندونستم

حرفایی بود توی قلبم . من نگفتم نتونستم

من بتو هرگز نگفتم باتو بودن آرزومه

نقشه اون چشمای معصوم لحظه لحظه روبرومه

نیومد روی زبونم که بگم بیتو چی هستم

که بگم دیوونتم من زندگیمو بتو بستم

شایــد اون جــوری کــه بایــد . قدرتـــو مـــن ندونستـــــم

حرفایی بود توی قلبم . من نگفتم نتونستم

تو رو دیدم مثله آیینه . توی تنهایی شکستی

من کلامی نمیگفتم که برام زندگی هستی

نمیدونستی که چون گل توی قلب من شکفتی

چشمه تو پر ار گلایه . اما هرگز نمیگفتی

من بتو هرگز نگفتم باتو بودن آرزومه

نقشه اون چشمای معصوم لحظه لحظه روبرومه

شاید اون جوری که باید قدرتو من ندونستم

حرفایی بود توی قلبم . من نگفتم نتونستم

نیومد روی زبونم که بگم بیتو چی هستم

که بگم دیوونتم من زندگیمو بتو بستم

شایــد اون جـــوری کــه باید . قدرتـــو مـــن ندونستــــم

حرفایی بود توی قلبم . من نگفتم نتونستم.
http://www.gap8.ir/certain-songs-53/







برچسب ها متن آهنگ معین شاید اونجوری که باید دانلوداهنگ معین شاید اونجوری که باید دانلود آهنگ سایه معین 320 دانلود اهنگ معین شاید اونجوری که دانلود اهنگ من نگفتم نتونستم از معین شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم اپارات دانلود موزیک ویدیو سایه معین آلبوم معما معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو