loading...

98-song01

,    متن اهنگ معين الهه ناز,    متن اهنگ الهه ناز بنیامین,    الهه ناز معین,    دانلود آهنگ الهه ناز بنان با کیفیت 320,    دا

سحری بازدید : 374 چهارشنبه 17 مرداد 1397


,    متن اهنگ معين الهه ناز
,    متن اهنگ الهه ناز بنیامین
,    الهه ناز معین
,    دانلود آهنگ الهه ناز بنان با کیفیت 320
,    دانلود الهه ناز معین با کیفیت 320
,    دانلود الهه ناز معین mp3
,    متن آهنگ الهه ناز برای گیتار
,    دانلود آهنگ الهه ناز معین با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ الهه ناز از معین با کیفیت 320
,   

http://www.topforum.ir/threads/102563/

باز اي الهه ناز، با دله من بساز
کين غم جانگداز، برود ز برم

گر دل من نياسود، از گناه تو بود
بيا تا ز سر گنهت گذرم.

باز ميکنم دسته ياري به سويت دراز
بيا تا غم خود را با راز و نياز، ز خاطر ببرم.

گرنکند تير خشمت دلم را هدف؛
بخدا همچون مرغ پر شور و شرر،
بسويت بپرم.

آنکه او ز غمت دلبندد چون من کيست؟
ناز تو بيش از اين بهر چيست؟

تو الهه نازي در بزمم بنشين
من تو را وفادارم بيا که جز اين،
نباشد هنرم.

اينهمه بيوفايي ندارد ثمر
بخدا اگر از من نگيري خبر،
نيابي اثرم.







برچسب ها متن اهنگ معين الهه ناز متن اهنگ الهه ناز بنیامین الهه ناز معین دانلود آهنگ الهه ناز بنان با کیفیت 320 دانلود الهه ناز معین با کیفیت 320 دانلود الهه ناز معین mp3 متن آهنگ الهه ناز برای گیتار دانلود آهنگ الهه ناز معین با لینک مستقیم دانلود آهنگ الهه ناز از معین با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو