loading...

98-song01

کد آوای انتظار همراه اول افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن کیفیت عالی,دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,کد آهنگ پیشواز همراه اول افشین آذری و

سحری بازدید : 278 دوشنبه 15 مرداد 1397

کد آوای انتظار همراه اول افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن کیفیت عالی,دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,کد آهنگ پیشواز همراه اول افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,متن آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن رمیکس Remix,دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن,

http://bia4music.org

دانلود آهنگ افشین آذری بنام حتی منو صدا نکن

متن آهنگ حتی منو صدا نکن افشین آذری

آخه منم صبری دارم..منم یه طاقتی دارم
آخه منم یه آدمم..مثل همه یه دل دارم
تا کی باید کنار تو..یه جوری زانو بزنم
که فکر کنی وظیفمه..لایق این جور بودنم..لایق این جور بودنم

حتی منو نگاه نکن..ناز نگاتو نمی خوام
آره ازت بدم میاد..من تو رو اصلا نمی خوام
حتی منو صدا نکن..چیزی نمی خوام بشنوم
انقدر نپرس چرا چرا..دیگه سراغ من نیا

پاشو دیگه من اومدم..که عشقمو پس بگیرم
بهتره که بی تو باشم..یه گوشه آروم بمیرم
پاشو بگو من اومدم..که عشقمو پس بگیرم
بهتره که بی تو باشم..یه گوشه آروم بمیرم..یه گوشه آروم بمیرم

حتی منو نگاه نکن..ناز نگاتو نمی خوام
آره ازت بدم میاد..من تو رو اصلا نمی خوام
حتی منو صدا نکن..چیزی نمی خوام بشنوم
انقدر نپرس چرا چرا..دیگه سراغ من نیا

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن کیفیت عالی دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن کد آهنگ پیشواز همراه اول افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن متن آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن رمیکس Remix دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل افشین آذری و نسیم حتی منو صدا نکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو