loading...

98-song01

,    متن آهنگ طپش ابي,    دانلود آهنگ طپش ابی کیفیت 320,    دانلود اهنگ گرمی دست نوازشگر تو از ابی,    ابی طپش آهنگها,    آهن

سحری بازدید : 176 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    متن آهنگ طپش ابي
,    دانلود آهنگ طپش ابی کیفیت 320
,    دانلود اهنگ گرمی دست نوازشگر تو از ابی
,    ابی طپش آهنگها
,    آهنگساز آهنگ طپش ابی
,    دانلود آهنگ طپش ابی ویکی صدا
,    گرمی دست نوازشگر تو دانلود
,    بین این همه غریبه توبه آشنا میمونی
,    اهنگ خاکستری ابی
,   

http://www.cloob.com/c/makhmoorjameshgh/116565283

 

بین این همه غریبه
تو به آشنا می مونی

حرفای تلخی که دارم
من نگفته تو می دونی

من پر از حرفای تازه
عاشق گفتن و گفتن

تو با درد من غریبه
اما تشنه ی شنفتن

صدای ترد شکستن
مثل گریه با صدامه

تلخی هق هق گریه
طعم تلخ خنده ها مه

گرمی دست نوازشگر تو
مرهم زخمای کهنه منه

تپش چشمه ی خون تو رگ من
تشنه ی همیشه با تو بودنه

ململ ابری دستات
پر رحمت مثه بارون

ساکت نجیب چشمات
پر غربت بیابون

واسه این تن برهنه
ناز دست تو لباسه

حس گرم با تو بودن
مثل رویا ناشناسه

مثل حس کردن و دیدن
عاشق منظره هایی

دشمن ساده و پاکه
پرده ی پنجره هایی

گرمی دست نوازشگر تو
مرهم زخمای کهنه منه

تپش چشمه ی خون تو رگ من
تشنه ی همیشه با تو بودنه







برچسب ها متن آهنگ طپش ابي دانلود آهنگ طپش ابی کیفیت 320 دانلود اهنگ گرمی دست نوازشگر تو از ابی ابی طپش آهنگها آهنگساز آهنگ طپش ابی دانلود آهنگ طپش ابی ویکی صدا گرمی دست نوازشگر تو دانلود بین این همه غریبه توبه آشنا میمونی اهنگ خاکستری ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو