loading...

98-song01

دانلود آهنگ تمام من مهدی صاد Mehdisad - Tamame Man   تو شدی یه دختر بی عاطفه  تو تموم رفتارات به نفعته تو شدی درمون این بیچاره و  من همونم که هنوز به فکرته تو تمام معنیه عشق تو ا

سحری بازدید : 1109 دوشنبه 07 آبان 1397

دانلود آهنگ تمام من مهدی صاد

Mehdisad - Tamame Man

 

تو شدی یه دختر بی عاطفه  تو تموم رفتارات به نفعته

تو شدی درمون این بیچاره و  من همونم که هنوز به فکرته

تو تمام معنیه عشق تو این روزگار 

تو تمام این دلو عاشق کردی نیمه کار

تو تمام من تمام غم تمام دغدغم

کاشکی معجزه بشه برگردی پیش من

بدون تو بی تاب بی تو دستات

شکسته این قلب تو رو میخواد

تو رو میخواد بدون گذشتت

نکن بازی با دل این مرد

 

 

 

 

دانلود

 

 


بازدید : تاریخ : زمان : | نویسنده : فیلم | نظرات (0)
برچسب ها : Mehdisad Tamame Man . Tamame Man . Mehdisad . Tamame Man Mehdisad . دانلود آهنگ تمامه من مهدی صاد . دانلود آهنگ تمام من . دانلود آهنگ تمامه من . دانلود آهنگ تمام من از مهدی صاد . مهدی صاد . دانلود آهنگ مهدی صاد بنام تمام من . مهدی صاد تمام من . تو شدی یه دختر بی عاطفه . تو شدی درمون این بیچاره و من همونم که هنوز به فکرته . تو تمام معنیه عشق تو این روزگار . کاشکی معجزه بشه برگردی پیش من . تو رو میخواد بدون گذشتت .







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو