loading...

98-song01

,    متن آهنگ حبیب به نام محکوم,    دانلود آهنگ محکوم حبیب با کیفیت 320,    دانلود اهنگ حبیب محکوم عشقم گرفتار یار,    دانلود اهنگ حبیب و سم

سحری بازدید : 77 شنبه 27 مرداد 1397



,    متن آهنگ حبیب به نام محکوم
,    دانلود آهنگ محکوم حبیب با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ حبیب محکوم عشقم گرفتار یار
,    دانلود اهنگ حبیب و سمیر زند با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ حبیب و سمیر محکوم عشقم گرفتار یار
,    دانلود آهنگ حبیب و پسرش
,    متن آهنگ محکوم از حبیب
,    دانلود آهنگ جدید حبیب به نام دنیا
,    دانلود موزیک ویدیو محکوم حبیب و سمیر زند
,   

https://mustext.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A8%DB%8C%D8%A8/

 

محکوم به عشقم …

محکوم به عشقم ، گرفتارِ یار

مثل پرنده ، هوادارِ یار

مثل یه سایه ، به همراهِ یار

بود و نبودم ، به دلخواهِ یار

هر چی که یار گفت دلم گفت به چَشم

از گل و خار و گفت ، دلم گفت به چَشم

هر جا که یار بود دلم گفت برو

با گل و خار بود دلم گفت برو

♫♫♫ یار اگه جانانه خریدار شد ♫♫♫

♫♫♫ دل گلِ سرخِ تووی بازار شد ♫♫♫

هوش و دلِ من به افسونِ یار

فکرِ دلِ من پریشونِ یار

گوشه ی چشمام فقط جایِ یار

کارِ دو چشمام تماشایِ یار

یار اگه جانانه خریدار شد

دل گلِ سرخِ تووی بازار شد

آی گلِ سرخِ دل من خار شد

هر چی شد از دستِ همین یار شد

♫♫♫♫♫♫

محکوم به عشقم ، گرفتارِ یار

مثل پرنده ، هوادارِ یار

مثل یه سایه ، به همراهِ یار

بود و نبودم ، به دلخواهِ یار

هر چی که یار گفت دلم گفت به چَشم

از گل و خار و گفت ، دلم گفت به چَشم

هر جا که یار بود دلم گفت برو

با گل و خار بود دلم گفت برو







برچسب ها متن آهنگ حبیب به نام محکوم دانلود آهنگ محکوم حبیب با کیفیت 320 دانلود اهنگ حبیب محکوم عشقم گرفتار یار دانلود اهنگ حبیب و سمیر زند با کیفیت 320 دانلود اهنگ حبیب و سمیر محکوم عشقم گرفتار یار دانلود آهنگ حبیب و پسرش متن آهنگ محکوم از حبیب دانلود آهنگ جدید حبیب به نام دنیا دانلود موزیک ویدیو محکوم حبیب و سمیر زند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو