loading...

98-song01

,    متن آهنگ حبیب به نام یاد گریه هات,    اهنگ حبیب و محمد یاد گریه هات,    دانلود آهنگ حبیب و محمد یاد گریه هات,    دانلود آهنگ حبیب و محم

سحری بازدید : 75 شنبه 27 مرداد 1397


,    متن آهنگ حبیب به نام یاد گریه هات
,    اهنگ حبیب و محمد یاد گریه هات
,    دانلود آهنگ حبیب و محمد یاد گریه هات
,    دانلود آهنگ حبیب و محمد بارون
,    دانلود اهنگ حبیب و محمد به نام لحظه
,    دانلود آهنگ جدید حبیب و محمد یاد گریه هات
,    دانلود آهنگ یاد گریه هات از حبیب
,    دانلود آهنگ حبیب و محمد بارون میاد نم نم
,    دانلود آهنگ جدید حبیب و محمد به نام یاد گریه هات
,   

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D8%A8%DB%8C%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%AA/

 

متن آهنگ حبیب محمد یاد گریه هات

همراه با دانلود آهنگ حبیب محمد یاد گریه هات

 Text  Music Habib Mohammad Yade Geryehat  

چی شد که عاشقت شدم
اسیر چشمونت شدم
من تورو خیلی دوست دارم
چطور فراموشت کنم
عشقو تو یاد من دادی
قشنگیو بهم دادی
حالا که عاشقت شدم
چطور فراموشت کنم

وقتی که بارون میباره من زیر بارون
یاد گریه هات میوفتم آروم آروم
دیدن بارون چشات بی چتر بارون
یاد گریه هات میوفتم آروم آروم

تکست آهنگ حبیب محمد یاد گریه هات

مگه من گناه کردم یه لحظه نگات کردم
آره اشتباه کردم تو چشات نگاه کردم
مگه من گناه کردم یه لحظه نگات کردم
آره اشتباه کردم تو چشات نگاه کردم

وقتی که بارون میباره من زیر بارون
یاد گریه هات میوفتم آروم آروم
دیدن بارون چشات بی چتر بارون
یاد گریه هات میوفتم آروم آروم

ترانه سرا : حبیب







برچسب ها متن آهنگ حبیب به نام یاد گریه هات اهنگ حبیب و محمد یاد گریه هات دانلود آهنگ حبیب و محمد یاد گریه هات دانلود آهنگ حبیب و محمد بارون دانلود اهنگ حبیب و محمد به نام لحظه دانلود آهنگ جدید حبیب و محمد یاد گریه هات دانلود آهنگ یاد گریه هات از حبیب دانلود آهنگ حبیب و محمد بارون میاد نم نم دانلود آهنگ جدید حبیب و محمد به نام یاد گریه هات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو