loading...

98-song01

,    متن آهنگ معین عشق من منو صدا کن,    دانلود آهنگ عشق من منو صدا کن معین 320,    معین عشق من منو صدا کن 320,    دانلود آهنگ عشق من معین ب

سحری بازدید : 431 جمعه 19 مرداد 1397


,    متن آهنگ معین عشق من منو صدا کن
,    دانلود آهنگ عشق من منو صدا کن معین 320
,    معین عشق من منو صدا کن 320
,    دانلود آهنگ عشق من معین با کیفیت 320
,    اهنگ معین عشق
,    دانلودآهنگ عشق من ازمعین
,    عشق معین
,    عشق من معین ویکی صدا
,    عشق من منوصدا کن
,   
,   

http://www.cloob.com/u/88esi62/2750379

متن آهنگ معین(عشق من)
                                                                 عشق من . منو صدا کن .  منو از خودم رها کن
تو اجاق مرده دل .  آتشی تازه به پا کن
تو منو از نو بنا کن
عشق من .  منو صدا کن .  قصه امو بی انتها کن
روبروت آیینه بگذار .  ابدیتی بنا کن
عشق من .  منو صدا کن
قصه نگفته ام من . تو بیا روایتم کن
عشق من . مرمتم کن .  از عذابم راحتم کن
ای صدای تو نهایت .  راهی نهایتم کن
عشق من . منو صدا کن .  تو منو از نو بنا کن
رهسپار قصه ها کن    تو به خاکستر نگاه کن . آتشی تازه به پا کن
ای بهارم . انتظارم .  من زمین بی بهارم
شوره زار انتظارم .  شوره زارم . انتظارم
چهره شکسته دارم . روح و جسم خسته دارم
به در ویرونه دل .  بغض قفل بسته دارم
عشق من . منو صدا کن . منو از خودم رها کن
تو اجاق مرده دل .  آتشی تازه به پا کن
تو منو از نو بنا کن
عشق من . منو صدا کن . قصه امو بی انتها کن
روبروت آیینه بگذار . ابدیتی بنا کن
عشق من . منو صدا کن







برچسب ها متن آهنگ معین عشق من منو صدا کن دانلود آهنگ عشق من منو صدا کن معین 320 معین عشق من منو صدا کن 320 دانلود آهنگ عشق من معین با کیفیت 320 اهنگ معین عشق دانلودآهنگ عشق من ازمعین عشق معین عشق من معین ویکی صدا عشق من منوصدا کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو